Dinsdag 10 oktober 2017

Marketing & Communicatie

Bas Rookhuijzen

Congres 'The Future of Marketing'

De Marketing Strategie Tafel (MST)' bestaat alweer 20 jaar! Dat wordt groots gevierd. U bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan een bijzonder programma rondom het thema 'toekomst & marketing'. Onder invloed van technologische ontwikkelingen en de veranderende maatschappij bevindt het marketingvak zich temidden van een revolutie. De commissieleden hebben aan vooraanstaande marketingorganisaties gevraagd naar hun marketingvisie. Sprekers van Google, Deloitte en NIMA delen hun inzichten en nemen u mee op reis naar The Future of Marketing.

Middag:
Ontvangst met koffie, thee, sandwiches en zoetigheden. Daarna vinden in zowel de Damzaal als in de Bibliotheek lezingen en Lagerhuisdebatten (uitdagende paneldiscussies) plaats. Wij zijn trots op de toezegging van sprekers van NIMA, Deloitte, Sligro, Hudson Bay, De Telegraaf, SRM, Milgro en DSM.
Namiddag:
Borrel met een feestelijke en speciaal voor deze gelegenheid georganiseerde champagne proeverij. Onze huisleverancier neemt een aantal bijzondere flessen mee. U proeft en bepaalt deze dag zelf met welke bubbels u wil toasten op 20 jaar MST. Een niet te missen onderdeel met uiteraard gelegenheid tot netwerken.
Avond:
Lezing door Bas Rookhuijzen, Google

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →