Dinsdag 10 december 2013

Leiderschap & Strategie

Marc de Vries

De impact van social media op leiderschap

De invloed van social media wordt binnen het leiderschap van ondernemingen vaak onderschat. Nieuwe generaties werknemers brengen nieuwe manieren van werken met zich mee, met daardoor een andere visie op leiderschap. Veel organisaties zijn op zoek naar nieuwe verdienmodellen en mogelijkheden om klanten aan zich te binden. Niet alle bedrijven en CEO's zijn echter klaar om de mogelijkheden volledig te omarmen.

Marc is op 1 augustus gestart in deze functie bij Twitter. Hij vertelt over de mogelijkheden van social media en de impact op leiderschap. Wat kan een CEO leren van andere succesvolle organisaties en het toepassen van een social media strategie? Wat doe je als organisatie wel en wat niet? Hoever ga je als CEO en hoe zichtbaar ben je op Twitter? Waar liggen de kansen voor nieuw leiderschap en talent?

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →