Marketing & Communicatie
Hoe sluit de klantdroom aan op de totale experience? Wat is het marketing- en sales conversieratio? In een unieke en interactie sessie onthullen de sprekers de social selling, sales art experience en de fan 4 fan methodiek. In 2025 verloopt 60% van het verkoopproces zonder de betrokkenheid van de old school verkopers. De customer experience moet leidend worden. Organisaties moeten om. Van sales centric naar customer centric. En daarin spelen social selling, het opbouwen van een fanbase en experience marketing de hoofdrol. Ieder bedrijf kan voor een exponentiele groei zorgen als de leiding bereid is de structuur en cultuur te veranderen. Sales wordt een langgerekte marketing experience en dat vraagt nogal wat. Tijdens een verrassende en energieke sessie gaan de heren Hardeman en Zijlstra van de Brown Paper Company hierop in.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.