Donderdag 22 januari 2015

Marketing & Communicatie

René Repko - Daan van der Mijden - Anne Schipper

Uitreiking Customer Passion Award 2015

In deze zesde editie van het toonaangevende customer value marketing event strijden weer drie bedrijven om wie deze prestigieuze Award mee naar huis mag nemen. De drie genomineerden zijn:
-René Repko, Director Marketing Rituals Cosmetics
-Daan van der Mijden, Director Customer Service Samsung Electronics Benelux
-Annemarie Schipper, Manager Retail Stores Starbucks Coffee Netherlands. 

Met ingang van dit jaar is de Customer Passion Award een vakprijs geworden die zowel de organisatie op klantgerichtheid en klantgedrevenheid zal beoordelen alsmede de drie presentaties.

De jury bestaat uit de volgende deskundigen:
-Prof. Dr. Fred van Raaij, Hoogleraar Economic Psychology Tilburg University
-Drs. Pieter Paul Verheggen, Directeur Motivaction research & strategy
-Jacqueline Zuidweg, Directeur Zuidweg en Partners en tevens Zakenvrouw van het jaar 2012.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →