Donderdag 30 november 2017

Business & Management

Krein Bons

Mensen maken mensen

Winkelen is in een korte tijd sterk veranderd. Hoe kun je overleven in een disruptieve omgeving? Een goede kwaliteit, transparante prijs en excellente service zijn een absolute 'must'. Het belang van de klant is daarbij sturend.

Bijna alle organisaties zoeken naar manieren om sneller te kunnen bewegen met de markt. De top down structuur dient vervangen te worden door wisselende leiderschapsvormen en gedeelde verantwoordelijkheden. Dat betekent kort gezegd dat flexibiliteit en wendbaarheid in een organisatie alleen kan slagen door 'de mensen' die er werken.

Het model Plan-Do-Check-Act dient vervangen te worden door Mobiliseren-Inspireren-Reflecteren-Complimenteren-Waarderen. Dat is het nieuwe speelveld waardoor je de huidige complexe uitdagingen kunt aangaan. Leidend is daarbij het dagelijks bewust afvragen of je van 'buiten naar binnen' denkt. De mensen maken het verschil in succesvol zijn.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →