Woensdag 3 juli 2019

Marketing & Communicatie

Bulent Candan

Staat je merk en klant wel centraal in je organisatie?

Elk bedrijf zegt dat zijn merk aansluit bij zijn klanten. Is dat waar, is er wel een emotionele band tussen deze twee? Hoe kan een merk hier aan voldoen? Klanten reageren snel en hoe kan een bedrijf hier het beste op reageren of acteren?  Merkle is wereldwijde, data driven, technology marketing agency.

Bulent Candan is een attente en snel reagerende people manager. Hij is zeer klantgericht en een ondersteunende coach met een scherp oog voor menselijke waarden. Daarbij kun je met hem lachen. Hij is in staat om integriteit te combineren met resultaten, excellentie met professionele kennis en relaties met loyaliteit.

Bulent heeft ruime ervaring en een track record in online, offline en virtuele zakelijke uitdagingen. Ervaring met retail, telecom, IOT, loyaliteit, supply chain, start-ups, merkactivisme, (sim) cards, scrum, agile en design sprints.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →