Donderdag 26 november 2015

Leiderschap & Strategie

Michiel Muller

Disruptive businessmodellen: val je tegenstander aan op zijn sterkste punt

Muller, mede-oprichter van Picnic, geeft u een kijkje in de keuken van deze nieuwe online supermarkt. Samen met voorbeelden van Tango en Route Mobiel hoort u alles over het openbreken van markten en de kracht van disruptieve businessmodellen. Recent verscheen ook zijn nieuwe boek 'Ondernemen is een ABC'tje' dat na een week al in tweede druk ging.

Michiel Muller studeerde economie in Rotterdam en na een carrière bij ExxonMobil bouwde hij samen met oprichter Marc Schröder bezineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Marc Schröder Route Mobiel, Bieden en Wonen en Vault79 op. Sinds 2015 is hij co-founder van online supermarket Picnic.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →