Marketing & Communicatie
In zijn lezing Ambitious Missions Need Disruptive Thinking, neemt Gerhard van der Bijl ons mee in de wereld van wehkamp.nl. Dankzij zijn inspirerende visie op Marketing Technology heeft het bedrijf haar innovatieve DNA opnieuw ontdekt. Boeiend en openhartig vertelt hij over de strategische keuzes die het bedrijf gemaakt heeft en over de verregaande operatie welke zich achter de schermen afspeelt.Gerhard van der Bijl is verantwoordelijk voor het Marketing Technology team van wehkamp.nl. In zijn teams werken Business en Technology samen aan het verbeteren van de digitale kanalen, innovatie en optimale user experience. Vanuit zijn visie op Marketing Technology is de radicale vernieuwing van het online applicatie landschap ingezet. Zijn uiteindelijke doel? De 'ultimate, seamless customer experience' met behulp van data driven.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.