Donderdag 28 januari 2016

Business & Management

prof. dr. Cor Molenaar

E-Strategie: is er toekomst voor het oude business model? Klanten bepalen onze toekomst

Een kijkje in de keuken van de nieuwe online wereld, door E-strategie specialist Molenaar. Hij geeft voorbeelden van de Retail en Supply Chain en vertelt over het openbreken van markten en de kracht van andere businessmodellen. Wat staat ons te wachten, wat zijn de kansen. Hij benadert ontwikkelingen vanuit het gedrag en de motivatie van klanten. Het gaat er niet om WAT er gebeurt maar WAAROM het gebeurt.

Professor Cor Molenaar: visionair v.w.b trends en ontwikkelingen in het marketing vak.
Hij studeerde economie aan de VU in Amsterdam en promoveerde in Groningen. Na een carrière bij Ogilvy & Mather vervulde hij vele bestuursfuncties. Hij heeft een eigen consultancybureau eXQuo. Hij schreef meerdere boeken op marketinggebied, waaronder:'Het einde van de winkels?' en 'Shopping 3.0'. Recent verscheen zijn nieuwe boek: 'Kijken, Kijken… Anders Kopen'.


De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →