Marketing & Communicatie
Wie is belangrijker: de medewerker of de klant? Hoe overtuig je een Raad van Bestuur van het feit dat klantwaardering belangrijker is dan de P&L ? En hoe combineer je consumentenbeleving met data analytics?
In al zijn functies heeft Jacques Hoendervangers de klant centraal gesteld. Hij weet als geen ander dat klantenfocus niet in woorden maar in daden beleefd moeten worden. In zijn presentatie belicht Jacques de menskant van een bedrijf. Met voorbeelden uit de luchtvaart laat hij zien welke organisatorische elementen wel en niet effectief zijn waar het gaat om klantwaardering. Daarnaast vertelt hij hoe je met de juiste cultuur in staat kunt zijn harde data aan warme klantrelaties te verbinden. Met inspirerende cases geeft hij zijn visie op hoe Customer Passion in elke organisatie in de praktijk gebracht kan worden. Jacques is tevens actief als o.m. mentor Startup Bootcamp en lid van de Raad van Toezicht The Colour Kitchen Foundation.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Foto's: ©Jacques Hoendervangers