Dinsdag 11 maart 2014

Marketing & Communicatie

Raymond Calis

Marketing Innovation Update

Mediatechnische innovatie vindt heden ten dage in een razend tempo plaats en heeft een ingrijpende invloed op het consumentengedrag en de wijze waarop marketing wordt ingezet. Hoe blijf je als marketeer up-to-date en filter je wat wel en niet voor jouw strategie van toepassing is?

In de eerste aflevering van deze serie van de Marketing Strategie Tafel van de Koninklijke Industrieele Groote Club, deelt Raymond Calis aan de hand van 5 trends zijn visie over hoe media technische innovatie en marketing elkaar de hand kunnen reiken. Hij voert je mee in de wereld van o.a. immersion marketing,  gamification, augmented reality en innovatieve apps en doet dit aan de hand van sprekende voorbeelden.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →