Marketing & Communicatie
BDO heeft gekozen voor inbound marketing, de marketingtactiek die ook Nederland langzaam verovert. Stop verkopen en help aankopen is het credo geworden. Na de succesvolle Nederlandse implementatie volgt BDO wereldwijd deze tactiek.
Suzanne Broekhof vertelt waarom BDO de marketingkoers verlegde. Onder haar leiding zijn de traditionele marketingtactieken naar de achtergrond geschoven en zijn de bakens verzet. Aan de hand van het voor Nederland nog steeds redelijk nieuwe inbound marketingconcept is heel wat veranderd. Wat is hiervan de betekenis voor de medewerkers en klanten, wat zijn de veranderingen en met welk succes is dit toegepast. Broekhof deelt haar ervaringen open met u.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.