Business & Management
Wehkamp.nl schudde in 2008 het postorderimago van zich af, de omslag van postorderbedrijf naar online warenhuis is een feit. Welke strategie heeft het grootste online warenhuis gekozen om 'de leukste winkelstraat van Nederland' te worden? 'Gaan we ons positioneren als één shopping mall? Of juist als een house of brands? En, gebruiken we één of meerdere url's?Bijna vier jaar later lijkt er geen twijfel meer te bestaan: wehkamp.nl is het grootste online warenhuis van Nederland en weet waar zij naar toe wil. De merkwaarden hebben daarbij een belangrijk rol gespeeld: eigenzinnig, verrassend, betrokken en actueel. In 2008 heeft Wehkamp het fundament gelegd voor het 'online' wehkamp.nl met een duidelijk profiel in de markt.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.