Maandag 26 september 2011

Business & Management

Sheila Struyck

'Marketing has forgotten it's core purpose: Selling!'

"Social media is gewoon een hype?"of "een merk moet emotioneel verbinden".
Een paar kreten die we vaak horen. Maar in tijden van aanhoudende recessie
verdienen marketeers geen plaats in de boardroom als ze blijven denken dat
marketing communicatie en branding is, een kunstvorm. Marketing staat ten
dienste van verkoop. En dat moet aantoonbaar worden. Door Sheila Struyck, schrijfster en voormalig global CMO Philips Consumer Lifestyle

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →