Dinsdag 10 april 2012

Marketing & Communicatie

Monique Collignon - Suzanne Oxenaar - Joel Bearden - Aynouk Tan - Dirkje Bakker - Carla van den Puttelaar

In hoeverre kunnen Mode- en Zakenwereld elkaar versterken?

Panelleden:
Joel Bearden, Brand Communication Manager Heinz
Monique Collignon, modeontwerper
Aynouk Tan, modejournalist / stijlicoon
Dirkje Bakker, Communicatie Strategie No-Office
Suzanne Oxenaar, Hotel The Exchange

In navolging op het succesvolle mode-event van vorig jaar, organiseren wij de paneldiscussie over Mode, Marketing & het Bedrijfsleven.

Amsterdam staat op de zesde plaats op de ranglijst van Europese modesteden. De Creatieve sector waaronder Mode is al jaren één van de snelst groeiende sectoren van de Nederlandse economie en wordt door het kabinet aangewezen als topsector.
Wat zou er gebeuren als de modewereld en zakenwereld gaan samenwerken - valt er nog veel te winnen? Kunnen ze elkaar versterken?

Het doel van deze paneldiscussie is om met elkaar ideeën en denkbeelden uit te wisselen. Moderator Carla van den Puttelaar leidt de discussie en zal diverse stellingen aangeven. De discussie is interactief.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: ©Monique Collignon, ©Suzanne Oxenaar, ©Joel Bearden, ©Anouk Tan, ©Dirkje Bakker-Pierre, ©Carla van den Puttelaar

← vorig evenement volgend evenement →