Woensdag 13 mei 2009

Marketing & Communicatie

Wim de Vries

Interne Marketing ... een stiefkindje maar oh zo belangrijk!

Door de heer Wim de Vries, oprichter/eigenaar Het Strategem, Adviesbureau voor Identiteit en Kansenmanagement® Wim gaat in deze bijeenkomst de discussie aan met de zaal over het belangrijkste kapitaal van de onderneming, zijnde de menselijke factor. Het succes van een onderneming komt altijd van binnen uit maar wordt helaas veel te vaak verwaarloosd. De kern vraag is: “Hebben organisaties de moed om zichzelf te zijn?”

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →