Dinsdag 13 oktober 2009

Marketing & Communicatie

Joris van Zoelen

"Recessiemoe? Hollands Ongeduld?

"Veel organisaties zitten nog midden in de effecten van de laagconjunctuur. Hoe kan een merk bijdragen de recessie te overwinnen, wat zijn bewezen strategieen en ... misschien goed om ook vooruit te kijken: hoe maak je een merk recessie-proof. In een compacte en praktische sessie neemt merkstrateeg Joris van Zoelen je mee door theorie en praktijk. Met als doel je een aantal concrete handvatten te geven om - recessie of niet - een sterk merk te worden en te blijven. De resultaten van door Synergie uitgevoerd onderzoek werden eerder dit jaar gepresenteerd aan 70 top marketeers van Nederland. Hun feedback is in de presentatie opgenomen.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: ©Joris van Zoelen

← vorig evenement volgend evenement →