Business & Management
In een interactieve workshop laat Hans laat zien dat er verschillende archetypen mensen zijn, die ieder op hun eigen manier informatie tot zich nemen, zich oriënteren, beslissingen nemen en (niet) verleid willen worden. Leer zo uzelf en uw clubgenoten beter kennen aan de hand van 's werelds meest gebruikte personality assessment tool: het MBTI profiel.Drenth werkte 10 jaar als consultant bij VODW Marketing en in eBusiness strategy management functies bij LeasePlan Corporation en Clockwork. Sinds 2007 werkt hij vanuit zijn bedrijf Canicas aan het verbeteren van online prestaties van bedrijven en zet hierbij als een van de weinige partijen in Nederland MBTI in.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.