Marketing & Communicatie
Hoe vinden we de 'buy button' van de klant? Dankzij de toepassing van VR in neuromarketing onderzoek lijkt het antwoord op die vraag dichterbij. Colée geeft een kijkje in de toekomst met de Virtual Shopper Journey .
Peter Colée neemt u letterlijk en figuurlijk mee in de Virtuele Wereld en de mogelijkheden die deze biedt om nieuwe inzichten te krijgen in het shopgedrag van uw consument en de veranderende retailomgeving. Zijn organisatie X-ingrediënt ontwikkelt activatiecampagnes voor bedrijven als Mars, Philips, Nokia, Brand Loyalty en Bavaria. Met de Virtual Shopper Journey lanceerde X-ingrediënt een proeftuin waarin toepassingen van Virtual Reality worden getest en ontwikkeld. Na de lezing kunnen de deelnemers zelf een kijkje nemen in de Virtual Shopper Journey.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.