Dinsdag 12 december 2006

Business & Management

Huub van Mierlo

Searchmarketing: Haarlemmer-wonderolie?

Google's Adwords is het grootste advertentiemedium van de wereld. In 2006 wordt in Nederland 250 miljoen euro aan online advertising uitgegeven, hoofdzakelijk via Google. Searchmarketing neemt grootse vormen aan. Maar is searchmarketing nu echt Haarlemmer wonderolie? Is searchmarketing een must have en voor elke aanbieder interessant? Huub van Mierlo is mededirecteur van internetbureau eFocus. Sinds 2000 biedt eFocus searchmarketing aan bij opdrachtgevers, maar altijd vanuit de visie dat de investeringen dienen te renderen. In deze workshop zal Huub van Mierlo met u de wereld van searchmarketing instappen en op realistische wijze de werking ervan doorgronden. U zult ervaren wanneer het een effectief instrument is, maar ook wanneer het zal falen.  

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Tekst: In Good Company
Foto's: Twitter

← vorig evenement volgend evenement →