Dinsdag 14 oktober 2014

Marketing & Communicatie

Jay Ramsanjhal

Game changer: het einde van CRM, het begin van Engagement Marketing

Jay Ramsanjhal is partner adviesbureau Meridius Moore
Niet alleen wordt onze samenleving in een rap tempo gedigitaliseerd, maar ook onze klanten. We spreken nu over de digitale klant; een klant die gewend is om snel bediend te worden, ongeacht tijd en locatie. Door het verschijnsel consumerization of IT is een kloof ontstaan tussen (digitale) klanten en bedrijven. Die organisaties die beschikken over creativiteit en executiekracht om adaptief in te spelen op de digitale klantbehoeften zullen overleven.

De brug wordt geslagen tussen oud en nieuw en de uitdagingen die organisaties hebben voor het verbinden, boeien en behouden van klanten die bewegen in het digitale domein. Ook staan we stil bij manieren om als organisatie te differentiëren en waarde te creëren, voor de ultieme klantbeleving. We maken de reis van 1 op n, naar 1 op 1, van merk tot mens, naar mens tot mens.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →