Dinsdag 13 oktober 2015

Marketing & Communicatie

Nico Verspaget

Pilot time is over! De kracht van online video(marketing)

Online video is booming. Net als de consument heeft het bedrijfsleven online video omarmd. Was de virale video direct de heilige graal voor menig marketing- en communicatieprofessional, nu weet hij beter. Virale video's kun je niet plannen. Inmiddels is online video interactief, persoonlijk en meetbaar, en biedt het uiteenlopende oplossingen voor kwalitatief klantcontact. Maar wat werkt wanneer, wat zijn de trends en wat gaat er nog komen?

Samen met MarketResponse presenteert Quadia ieder jaar de Online Video Monitor waarin duidelijk wordt dat online video nu volwassen is geworden. In deze presentatie bespreekt Nico Verspaget trends binnen online video en plaatst deze binnen de algemene trends op online, marketing en bedrijfskundig gebied. Dankzij voorbeelden en cases wordt zichtbaar dat online video een vaste plek in elke marketingstrategie verdient. www.quadia.com . 

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →