Dinsdag 7 november 2006

Culinair & Entertainment

Harold Hamersma

Communiceren over wijn en wijn als communicatiemiddel

Reclameman Harold Hamersma (1956) publiceerde o.a. in Het Parool en HP/De Tijd over wijn, zijn grote liefde. Ook verschenen er diverse wijnboeken van zijn hand. Op deze avond praatte hij over de communicatieve kant van wijn. Weet u hoe u uzelf kunt onderscheiden door het kiezen van de juiste wijn? 

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Tekst: In Good Company 
Foto's: https://www.linkedin.com/in/harold-hamersma-ab510a3/detail/photo/ 

← vorig evenement volgend evenement →