Marketing & Communicatie
Workshop 2Het is geen geheim dat de wereld momenteel te maken heeft met een aantal flinke uitdagingen op gebied van klimaatverandering en toenemende spanning op wereldmarkten. Als één van de grootste staalproducenten ter wereld heeft Tata Steel de verantwoordelijkheid om een voortrekkersrol te spelen in het zoeken naar duurzame oplossingen en innovatieve ideeën om deze uitdagingen aan te pakken.Tijdens de IGC-Klimaatconferentie lanceerde CEO Hans van den Berg drie thema's op gebied van financiering, stakeholder management en publiekscommunicatie. De Industrie Tafel heeft samen met andere commissies het initiatief genomen om 'Kenniscombinaties' van IGC-leden en Tata Steel uit te werken in een drietal workshops. De uitkomsten worden op dinsdag 30 mei gepresenteerd aan CEO Hans van den Berg. Alle leden van IGC zijn dan welkom om hier kennis van te nemen en mee te doen in de afsluitende discussie.In deze workshop worden IGC-leden die beschikken over kennis en expertise op gebied van duurzaamheid en publiekscommunicatie uitgenodigd om met elkaar en directieleden van Tata Steel Nederland in gesprek te gaan over de wijze waarop Nederland kan worden meegenomen in kennis over groen staal.Donderdag, 11 mei, aanvang 20.30 uur (MS Teams)De online workshop wordt ingeleid door het verantwoordelijke Tata-directielid en gemodereerd door een terzake deskundig IGC-lid.André Manning, director Communications en Public Affairs Tata Steel NLStef Stienstra, expert Technology Transfer en wetenschapper
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.