Woensdag 23 oktober 2019

Marketing & Communicatie

Charlotte Butzelaar

Het medialandschap verandert in rap tempo

De traditionele grenzen van de expertises binnen mediaorganisaties (mediabureaus, exploitanten, creatieve bureaus, adverteerders) aan het vervagen. Daarbij zijn ook de veranderingen in het consumentgedrag, in businessmodellen (en de daaraan gekoppelde mediastrategie door instituten) interessant.

Tijdens deze presentatie door Charlotte Butzelaar, strategy consultant bij OMD, wordt het nieuwe medialandschap in kaart gebracht. Vragen zoals: 'Wie is de televisiekijker van vandaag en morgen, waar raakt hij door geïnspireerd en waar kunnen we hem vinden?' (Netflix, Videoland, Disney) worden beantwoord.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Tekst: Archief Koninklijke IGC
Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →