Dinsdag 6 februari 2007

Marketing & Communicatie

Jocelyn Brouwer - Rozemarijn de Witte

Linda's drie visionaire vrouwen

Door Rozemarijn de Witte, bladenmaakster en Jocelyn Brouwer, managing director.

Het merk 'LINDA' wordt gedragen drie vrouwen: tv-personality Linda de Mol, bladenmaakster Rozemarijn de Witte en managing director Jocelyn Brouwer.

Deze twee bladenmakers vertellen hoe zij de personality glossy LINDA tot de meest spraakmakende en succesvolle tijdschriftintroductie van de afgelopen jaren hebben weten te maken. En hoe hun bedrijf 'Mood for Magazines' is uitgegroeid tot een broedplaats voor nieuwe titels.
Blad en bedenkster Rozemarijn de Witte zijn met prestigieuze mediaprijzen gelauwerd. 'In LINDA worden op niet eerder vertoonde wijze maatschappelijke en zelfs taboedoorbrekende onderwerpen indringend behandeld. Ook zakelijk is LINDA een groot succes', oordeelde de jury van Nederlands belangrijkste bladenmakersprijs De Mercurs over dit 'Tijdschrift van het Jaar'. Uitgever Jocelyn Brouwer ( voormalig CEO van Publex) en hoofdredacteur Rozemarijn de Witte (bij Sanoma maakte zij eerder 'Living' en 'VT Wonen' tot een groot succes) weten moderne vrouwen te raken. En mannen? Dat is Linda's 'little secret'. De Witte en Brouwer presenteren een ongemeen boeiende businesscase die gaat over durf, emotie en buikgevoel.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Tekst: In Good Company

← vorig evenement volgend evenement →