Woensdag 23 januari 2013

Marketing & Communicatie

Ankie Straathof - Marieke van Gerner - Nick Lenten

'Share the Passion'

Marieke van Gerner, Marketing Manager Dura Vermeer Infra
Het familiebedrijf 2.0 Intimiteit als onderdeel van identiteit
Hoe vernieuwen wij als traditioneel familiebedrijf in een nieuwe tijd, die past bij de waarden van de nieuwe economie en de waarden van ons familiebedrijf en hoe ontwikkelen we ons naar een klantgerichte organisatie?

Nick Lenten, Directeur Tevreden Klanten Coolblue
150 miljoen redenen om obsessief op je klant te focussen En de reden waarom 96% klanttevredenheid niet genoeg is.
Waarom cultuur alles is als klanttevredenheid je passie is en waarom het een goed idee is om een Directeur Tevreden Klanten aan te stellen.

Ankie Straathof, Manager Customer Care & Sales, de Bijenkorf
Customer Centric in de genen! Luister naar de klant, laat hem participeren in de keuzes van het bedrijf!
Hoe centraal stellen we met elkaar de klant in werkelijkheid binnen onze bedrijven, welke belang heeft prioriteit. Door de sociale consument is de power nu eindelijk terug waar hij hoort, bij de klant. Van macro-segmentatie naar de nano-benadering!

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →