Technologie & Innovatie
Klantgerichtheid is niet langer een modieuze term, of een vorm van wishful-thinking. Met de komst van het 'Internet of Customers' is het centraal stellen van je klant een essentiële voorwaarde voor overleven en succes. De klant bepaalt zelf hoe, waar en wanneer hij contact met je wil hebben. Bedrijven moeten daarvoor hun business processen volledig transformeren. ICT mag daarbij niet remmen. ICT moet juist de transformatie en innovatie mogelijk maken. De cloud is essentieel en meer dan instrumenteel. Koud terug in Nederland van Dreamforce 2014 in San Francisco deelt Renzo Taal zijn ervaringen.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.