Dinsdag 10 april 2018

Marketing & Communicatie

Albert Holl

Alles wat marketeers en ondernemers moeten weten over de GDPR

De GDPR is aanstaande, wat mag en wat niet (meer)? De nieuwe Europese wet die per 25 mei a.s. van kracht wordt, stelt eisen aan de verwerking van persoonsgegevens. Wat zijn de gevolgen voor marketing?

Vanaf 25 mei a.s. gelden nieuwe regels voor iedere organisatie als het gaat om de bescherming van persoonsgegevens en privacy. Albert Holl, GDPR expert, informeert u over wat General Data Protection Regulation betekent voor uw bedrijf en de marketing in het bijzonder. Ongeacht de grootte van de organisatie kan de GDPR veel gevolgen hebben, juist voor uw marketingactiviteiten. U bent verplicht om diverse maatregelen te treffen. Dient u bijvoorbeeld een PIA (Privacy Impact Assessment) te doen? 

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →