Dinsdag 14 april 2015

Marketing & Communicatie

Marcel Molenaar

LinkedIn Essentials For Marketeers

Waarom juist dit platform een belangrijke bijdrage levert aan iedere marketing strategie. LinkedIn heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als content platform. Het is steeds vaker dé plek waar niet alleen professionals maar ook organisaties bouwen aan hun reputatie, 'thought leadership' en de waarde die je kunt toevoegen aan de relatie met prospects en klanten. Wat zijn de factoren voor succes en welke onderliggende motivaties heeft de doelgroep om op LinkedIn actief te zijn? Waar liggen kansen om je als bedrijf te onderscheiden en hoe neem je deel aan de conversatie?

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →