Technologie & Innovatie
Internet heeft de wereld veranderd. Marc Duijndam, Country Manager van Google Nederland, vertelt waarom Google zo succesvol is in deze nieuwe wereld. Hij gaat in op veranderingen in de markt en het consumentengedrag in het recente verleden en de nabije toekomst. Welke veranderingen herkennen we inmiddels en welke komen er nog aan? De nieuwe marktgegevens stellen traditionele economische wetmatigheden ter discussie. Welke aanpassingen moet het bedrijfsleven zich getroosten om de consument aan zich te binden en nieuwe relaties te winnen? Hoe overleeft een onderneming deze turbulente periode? Wat is succes, hoe meet je dat en wat betekent dat voor de ondernemer en zijn organisatie? In Marc's enthousiasmerende betoog wordt het verschil tussen succes en falen en het belang van 'accountability' helder....
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.
Tekst: In Good CompanyFoto's: Linkedin