Donderdag 25 januari 2018

Leiderschap & Strategie

Frits van Bruggen

De ANWB is de modernste en meest ondernemende vereniging van Nederland

Digitalisering en nieuwe technologie hebben ons speelveld ingrijpend veranderd. De ANWB neemt haar leden mee in de nieuwe tijd. Frits van Bruggen vertelt hoe dat in zijn werk gaat bij de grootste vereniging van Nederland

De ANWB heeft 4,5 miljoen leden en een omzet van meer dan 1 miljard euro.
Frits van Bruggen (1959) werd in augustus 2014 benoemd tot hoofddirecteur van de ANWB. Daarvoor was hij vier jaar lid van de hoofddirectie van de ANWB en verantwoordelijk voor de bedrijfsonderdelen Hulpverlening en Verzekeren. Frits studeerde bedrijfseconomie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Na zijn studie werkte hij 25 jaar bij de ING Groep, waarvan de laatste tien jaar als directeur bij respectievelijk RVS en Nationale-Nederlanden.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →