Technologie & Innovatie
Volgens Ad gaat het vooral om 'Adtitude', die de stijl en de basis vormt van de cultuur binnen de VANAD Group. Hij vertelt over zijn stijl en visie over BtoC/BtoB contact, de tips en trics van het internationaal zaken doen. Geeft zijn visie hoe de IT markt zich de komende jaren gaat ontwikkelen en noemt de lessen die hij trok uit het ondernemerschap.Ad Nederlof vond als topverkoper snel zijn weg snel naar de top van het internationale IT bedrijfsleven bij ICL Volmac en Oracle. Daarnaast schreef hij boeken over Customers Obession en Customer Frustration. Na zijn vertrek als CEO bij Genesys in 2006 besloot hij het als ondernemer in de wereld van Contact Centers op zijn manier te doen... En niet geheel onverdienstelijk. U kunt een boeiend betoog verwachten!
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.