Dinsdag 9 mei 2017

Marketing & Communicatie

Marinka Lipsius

Heb jij het lef om de beste marketeer van Nederland te worden?

In een indrukwekkend pleidooi vertelt Marinka waarom vooral lef, moed en durf de factoren zijn om succesvol te zijn met marketing. Marinka is spreker, auteur, trainer en boardroom advisor met een enorme liefde voor marketing.

Wat is de invloed van moed op het handelen en de keuzes waar de hedendaagse marketeer voor staat? Moet de marketeer vooral durven? Of moet hij of zij juist alles van marketing weten om succesvol te zijn?

Marinka, tevens auteur van 'De Factor Moed', geeft antwoord op de vraag of moed aan te leren is. En waarom juist de marketeer met moed de marketingtoekomst zonnig tegemoet kan zien. 

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →