Marketing & Communicatie
Léon neemt u mee op een boeiende reis door de wereld van Experiences waaronder Royal Delft en KNGF Geleidehonden. Waarom is de toegevoegde waarde van experiences zo groot, wat is de sleutel tot succes? De lezing bevat oa. de positionering van experiences in de marketingmix. Dit wordt toegelicht aan de hand van drie zeer spraakmakende praktijkvoorbeelden: - Royal Delft Experience (2012) - Experience Volendam (2016) - KNGF Geleidehonden, beleving en museum (2015) Naast deze case stories, waarbij veel visueel materiaal getoond zal worden, geeft onze spreker een sneak preview van de lopende projecten.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.