Maandag 11 november 2024

Business & Management

Munisha Abudunabi

From popular in Europe to a global trend: Rituals's China Journey

Rituals Cosmetics, a global leader in wellbeing beauty, reported an impressive 22% growth in 2023, reaching €1.7 billion. After launching its first store in mainland China in Shanghai in September 2023, Rituals has rapidly expanded in the market, opening six stores in less than a year, with even bigger ambitions on the horizon. Founded in 2000, Rituals has become a beloved brand worldwide, with over 1,300 stores, nearly 4,000 shop-in-shops across 36 countries. As a brand that places a strong emphasis on sustainability, Rituals is committed to making a positive impact on both people and the planet.

Join us as Munisha Abudunabi, Rituals' Marketing Manager for Asia Pacific, takes us through the brand's exciting journey in China, sharing valuable marketing insights gained in this dynamic and highly competitive market.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

← vorig evenement volgend evenement →