Donderdag 9 december 2010

Leiderschap & Strategie

Gerrit Zalm

ABN AMRO; De bank anno nu

ABN AMRO heeft een turbulente tijd doorgemaakt. Misschien dat juist daarom ons geloof in verandering zo sterk is. Bouwen aan een nieuwe bank; een bank die het vertrouwen van de klanten heeft. Door alles te doen waardoor onze klanten sterker staan, beter worden en meer bereiken. Zo leidt een succesvolle klant tot een succesvolle bank. Een nieuwe bank met een rijke historie, een geweldig uitgangspunt.

De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.

Foto's: Archief Koninklijke IGC

← vorig evenement volgend evenement →