Leiderschap & Strategie
Hostmanship® is de kunst mensen het gevoel te geven welkom te zijn. Dat zijn je gasten, klanten, medewerkers, patiënten. Deze welcoming culture verhoogt sterk de klanttevredenheid. Intern toegepast zorgt het voor een optimale Employee Experience!
'Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen'. De HostmanshipGroep is ruim 10 jaar actief in Nederland op het gebied van klanttevredenheid. Eind 2017 is HR Professional Marian van Soest aangetrokken om dit gedachtegoed specifiek voor de Employee Experience vorm te geven. Vanuit het vertrekpunt dat tevreden medewerkers tevreden klanten genereren en dus business succes, richt zij zich op de interne organisatie en specifiek de beleving van de (toekomstige) medewerker. En daarmee het werkterrein van HR. Een interactieve lezing over kleine interventies met grote invloed op werkgeluk.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.