Marketing & Communicatie
Waarom heeft de geurbeleving en audiovisual / innovatieve benadering een impact op het aankoopgedrag van de Rituals klant? Loek Wermenbol - Retail Strategy Director bij First Impressions - zal spreken over House of Rituals, dé flagshipstore van Rituals. De merkbeleving komt tot leven dankzij de audiovisuele concepten en innovaties in het merk.Op indrukwekkende wijze laten ervaren wat de essentie is van je merk, bedrijf of organisatie? Bouw een interactieve beleving! Met audiovisuele technologie en display communicatie zijn de mogelijkheden om je verhaal te vertellen eindeloos. First Impression combineert innovatieve technologie, storytelling en creativiteit. Met licht, beeld, geluid en zelfs geur en interieur prikkelen we alle zintuigen en creëren we een onuitwisbare beleving.Een van de voorbeelden is dat klanten hun Rituals-parfum kiezen op basis van hun favoriete geuren. En zo zijn er nog vele andere merkbelevingen en innovaties die Loek Wermenbol de revue zal laten passeren, zoals bij Tony Chocolonely, ICI Paris, Ace & Tate en Coolblue.
De samenstellers van het Historisch Sprekers Archief hebben grote zorgvuldigheid betracht bij het verzamelen en citeren van de gegevens die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit de archieven van de Koninklijke Industrieele Groote Club en eerder via de website openbaar gemaakte data. Mocht U een aan- of opmerking hebben over de teksten en/of afbeeldingen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de redactie via clubinfo@igc.nl.